F1 GP Βελγίου την κούπα ο Rosberg το θέαμα Lewis και Fernando - motoRpress

motoRpress

"Life is better on 2 Wheels"

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Monday, August 29, 2016

F1 GP Βελγίου την κούπα ο Rosberg το θέαμα Lewis και Fernando

Ο Nico Rosberg κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία και να μειώσει τη διαφορά του από την κορυφή. Δεύτερος ο Daniel Ricciardo. Απίστευτη κούρσα από τον Lewis Hamilton που από την τελευταία θέση του grid τερμάτισε τρίτος! Σοκαριστικό ατύχημα για Magnussen.

Η πίστα του Σπα υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με ηλιοφάνεια, θερμοκρασία αέρα στους 29 βαθμούς και οδοστρώματος στους 39. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Rosberg έκανε καλή εκκίνηση, σε αντίθεση με τον Max Verstappen που προσπάθησε να ανακτήσει το χαμένο έδαφος επιλέγοντας να μπει στην εσωτερική της La Source. Ήρθε δίπλα διπλα με τον Kimi Raikkonen, την ώρα που από την εξωτερική προσπαθούσε να στρίψει και ο Sebastian Vettel. Πρώτα είχαμε επαφή ανάμεσα στις δύο Ferrari, στη συνέχεια ανάμεσα στον Φινλανδό και τον Ολλανδό.
Ο Vettel έκανε τετ α κε και έπεσε τελευταίος, ο Kimi είχε κλαταρισμένο ελαστικό και επέστρεψε στα pit για… επιδιορθώσεις ενώ ο Mad Max φάνηκε να συνεχίζει κανονικά, χάνοντας όμως τον έλεγχο στην Pouhon, ενδεχομένως και λίγο της ζημιάς στην εμπρός πτέρυγα της RB12. Στο τέλος του πρώτου γύρου, μπήκε και αυτός στα pit για να την αντικαταστήσει. Όμως το χάος συνεχίστηκε…
Στον δεύτερο γύρο, ο Carlos Sainz είδε το πίσω δεξί ελαστικό του να διαλύεται, προσπάθησε να συνεχίσει αλλά έκανε τετ α κε και στη συνέχεια έσπασε και πίσω αεροτομή του. Αυτό έφερε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, με τον Rosberg να είναι στην κορυφή και τους Hulkenberg, Ricciardo, Bottas, Perez να ακολουθούν.

Όταν στον 4 γύρο είχαμε ξανά κανονικό ρυθμό αγώνα, ο Kevin Magnussen έχασε τον έλεγχο στη Raidillon και έπεσε με δύναμη στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά. Τα γραφικά στην τηλεοπτική κάλυψη έδειξαν δυνάμεις της τάξης των 12 G, ενώ η R.S.16 διαλύθηκε. Ο Δανός βγήκε από το μονοθέσιό του κουτσαίνοντας και τελικά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με το ασθενοφόρο. Παρότι είχε τις αισθήσεις του και πλήρη επαφή με το περιβάλλον, είχε ένα κόψιμο στον αριστερό αστράγαλο.
Κάποιοι έσπευσαν στα pit καθώς είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας αν και τελικά είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας λίγο αργότερα. Ο αγώνας διεκόπη ώσπου να αποκατασταθεί η ζημιά στο σημείο πρόσκρουσης της Renault. Όμως η διακοπή επέτρεψε σε όλους να αλλάξουν ελαστικά, άρα στέρησε από τον Nico Hulkenberg το colpo grosso καθώς ο Γερμανός ήταν τρίτος έχοντας ήδη αλλάξει ελαστικά.
Στην επανεκκίνηση, ο Rosberg έβαλε τη μέση γόμα ελαστικών της Pirelli, με τους Ricciardo, Hulkenberg, Alonso, Hamilton να ακολουθούν έχοντας τη μαλακή. Και πάλι όμως, είχε την ευκαιρία να ανοίγει τη διαφορά του. Όσο για τους δύο τελευταίους της παραπάνω λίστας, είχαν εκμεταλλευτεί στο έπακρο το χάος που προηγήθηκαν και παρότι εκκίνησαν από την τελευταία σειρά του grid, βρίσκονταν στις θέσεις 4 και 5! Ο Hamilton δεν άργησε να περάσει, εκμεταλλευόμενος την ανωτερότητα της Mercedes έναντι της McLaren-Honda.

Κι αν στην κορυφή ο Rosberg διαχειριζόταν άνετα τη διαφορά από τον Ricciardo και πίσω τους ο Hulkenberg δεν κατάφερε παρά να κρατήσει παρά μόνο μερικούς γύρους πίσω του τον Hamilton, στις πιο πίσω θέσεις γινόταν χαμός. Με αποκορύφωμα τις νέες κόντρες ανάμεσα σε Verstappen και Raikkonen, με τον 18χρονο να αμύνεται με περίσσιο πάθος, σε βαθμό που προκάλεσε την αντίδραση του Iceman. Τελικά ο οδηγός της Ferrari πέρασε, όπως συνέβη αργότερα και με τον Vettel.

Το δεύτερο μισό του αγώνα δεν ήταν το ίδιο συναρπαστικό. Ο Rosberg συνέχιζε τον περίπατο, ο Ricciardo φάνηκε να απειλείται από τον Hamilton αλλά τελικά ο παγκόσμιος πρωταθλητής είχε ένα επιπλέον pit stop να κάνει και τελικά έμειναν ο καθένας στη θέση του. Και ήταν όλοι χαρούμενοι διότι ο Γερμανός έκανε αυτό που ήταν υποχρεωμένος να κάνει για να μείνει ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου, ο Αυστραλός βρέθηκε για τέταρτη φορά φέτος στο βάθρο εδραιώνοντας της Red Bull στη δεύτερη θέση των κατασκευαστών ενώ ο Βρετανός ελαχιστοποίησε τις ζημιές σε ένα τριήμερο με 60 θέσεις ποινής, όπου εκκίνησε τελευταίος αλλά απέκτησε μαξιλαράκι… τριών μονάδων ισχύος για το υπόλοιπο της σεζόν.
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τον Nico Hulkenberg τέταρτο, να ισοφαρίζει το καλύτερο το πλασάρισμα, την ώρα που ο teammate του Sergio Perez ήταν πέμπτος. Ο διπλός εξαιρετικός τερματισμός των Force India, επέτρεψε στην ινδική ομάδα να προσπεράσει τη Williams στη βαθμολογία των κατασκευαστών, καθώς η βρετανική ομάδα έμεινε στις θέσεις 8 και 10 με τους Valtteri Bottas και Felipe Massa αντίστοιχα.