Με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους δημιούργησε σημαντική διαφορά και εξαφανίστηκε από το οπτικό πεδίο των αντιπάλων του, εξασφαλίζοντας ουσιαστικά τη δεύτερη φετινή του νίκη.
Τρομερή εμφάνιση πραγματοποίησε και ο Dani Pedrosa που δεν το έβαλε κάτω όταν νωρίς νωρίς βρέθηκε στην 4η θέση. Με πολύ καλό γυρολόγιο, βρέθηκε να “παίζει” στα ίσα με τον Valentino Rossi για την δεύτερη θέση.
Και στον 16ο γύρο, όταν βρήκε την ευκαιρία, πήρε το αίμα του πίσω για την προσπέραση που του έχει κάνει νωρίτερα στον αγώνα ο Ιταλός σούπερ σταρ.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ο Ισπανός άντεξε στην πίεση του πολυπρωταθλητή και μάλιστα στους τέσσερις τελευταίους γύρους, κάνοντας πολύ καλούς χρόνους, απέκτησε σημαντική διαφορά “κλειδώνοντας” με αυτόν τον τρόπο το πρώτο 1-2 της Repsol Honda για φέτος.
Η τελευταία φορά που οι Marquez - Pedrosa βρέθηκαν στο 1-2 ήταν πριν από ένα χρόνο και πάλι σε αυτήν την πίστα και πάλι με την ίδια σειρά!
Το Sachsenring είναι πίστα που ταιριάζει καλύτερα στις Honda, με την ιαπωνική ομάδα να μετρά έξι σερί νίκες - 3 με τον Marquez και 3 με τον Pedrosa!
Στο σημερινό αγώνα, οι δύο αναβάτες ήταν και οι μόνοι στο γκριντ που επέλεξαν να ξεκινήσουν με τη σκληρή μπροστινή γόμα, την ώρα που οι Yamaha, όπως και οι υπόλοιποι αναβάτες, επέλεξαν το ασύμμετρο εμπρός ελαστικό της Bridgestone, με πιο ενισχυμένη την αριστερή πλευρά του που καταπονείται περισσότερο λόγω των 10 αριστερών στροφών (και 3 δεξιές).
Και αυτή η επιλογή έπαιξε ενεδεχομένως τον ρόλο της αν και όπως είπαμε, το Sachsenring ανέκαθεν ήταν πίστα της Honda, ταιριάζοντας καλύτερα στα χαρακτηριστικά των RC213V.
Από κει και πέρα, για τον Valentino Rossi ήταν ένας καλός αγώνας. Ήθελε να περιορίσει τις ζημιές και τα κατάφερε. Πάλεψε για τη 2η θέση, τερμάτισε τελικά τρίτος, αλλά το σημαντικό είναι ότι βρέθηκε μπροστά από τον Jorge Lorenzo, αυξάνοντας έστω και λίγο, τη διαφορά του από τον Ισπανό.
Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα ήταν πολύ δυνατός σημειώνοντας ταχύτερους γύρους, πιέζοντας και προσπερνώντας Pedrosa - Lorenzo, έχοντας και μια δύσκολη στιγμή στο 2ο γύρο από την οποία βγήκε αλώβητος.
Ο Lorenzo, από την πλευρά του, παρά την εκπληκτική εκκίνηση που έκανε παίρνοντας κεφάλι, δεν κατάφερε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα να παλέψει για μια θέση στο βάθρο. Στον 4ο γύρο έχασε την πρωτοπορία από τον Marquez, στον έκτο “απέκρουσε” την πρώτη επίθεση του Rossi, αλλά στον επόμενο “παραδόθηκε”. Από πρώτος βρέθηκε μέσα σε λίγους γύρους τρίτος, για να χάσει άλλη μια θέση στον 10ο γύρο, αυτή τη φορά από τον Pedrosa.
Το χειρότερο γι' αυτόν είναι ότι στους 20 γύρους που απέμεναν δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό των τριών μπροστά, με αποτέλεσμα να χάσει την επαφή του και να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση.
Από κει και πέρα, ο Andrea Ιannone σήκωσε για ακόμα μαι φορά τη σημαία της Ducati ψηλά, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση, χωρίς να απειλεί και να απειλείται. Ο Bradley Smith πρόσθεσε άλλη μια καλή εμφάνιση στο ενεργητικό του τερματίζοντας στην έκτη θέση, μπροστά από τον Cal Crutchlow.
Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν ο Pol Espargaro, o Danilo Petrucci και ο Aleix Esprgaro.
Άλλη μια εγκατάλειψη -την τρίτη στους τελευταίους τέσσερις αγώνες- πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Andrea Doviziosο που είχε πτώση στον 14ο γύρο.
Το Πρωτάθλημα διακόπτεται για τέσσερις εβδομάδες και θα συνεχιστεί στις 9 Αυγούστου με τον 10ο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην πίστα της Indianapolis.
German Grand Prix results:
1. Marc Marquez (Spain) Honda 41:01.087
2. Dani Pedrosa (Spain) Honda 41:03.313
3. Valentino Rossi (Italy) Yamaha 41:06.695
4. Jorge Lorenzo (Spain) Yamaha 41:11.015
5. Andrea Iannone (Italy) Ducati 41:21.872
6. Bradley Smith (Britain) Yamaha 41:24.302
7. Cal Crutchlow (Britain) Honda 41:30.968
8. Pol Espargaro (Spain) Yamaha 41:36.040
9. Danilo Petrucci (Italy) Ducati 41:36.962
10. Aleix Espargaro (Spain) Suzuki 41:38.340
11. Maverick Vinales (Spain) Suzuki 41:38.361
12. Yonny Hernandez (Colombia) Ducati 41:43.168
13. Hector Barbera (Spain) Ducati 41:49.698
14. Alvaro Bautista (Spain) Aprilia 41:51.774
15. Jack Miller (Australia) Honda 41:54.856
MotoGP standings after race nine of 18:
1. Valentino Rossi (Italy) Yamaha 179
2. Jorge Lorenzo (Spain) Yamaha 166
3. Andrea Iannone (Italy) Ducati 118
4. Marc Marquez (Spain) Honda 114
5. Andrea Dovizioso (Italy) Ducati 87
6. Bradley Smith (Britain) Yamaha 87
7. Dani Pedrosa (Spain) Honda 67
8. Cal Crutchlow (Britain) Honda 66
9. Pol Espargaro (Spain) Yamaha 64
10. Maverick Vinales (Spain) Suzuki 57
11. Danilo Petrucci (Italy) Ducati 51
12. Aleix Espargaro (Spain) Suzuki 44
13. Yonny Hernandez (Colombia) Ducati 32
14. Scott Redding (Britain) Honda 30
15. Hector Barbera (Spain) Ducati 19